Aylo canım Merhaba, ben bu posttan sonra malesef düşük yaşadım. Tabi önce nasip değilmiş,hayırlısı buymuş diyorum ama benim kanaatimce doktor ihmali sebebiyle yaşadım o düşüğümü. Progesteron değerim hiç bir şekilde sağlıklı yükselme göstermedi, her defasında bir daha kan alıp geri gönderdi,hiç bir ilac falan yazmadı da. 2 günde bir kan ver, muayene ol,stresini çek tabi vücudum olumsuz da etkilendi. Ağrılı kanama yaşayınca acile gitmiştik orada fitil yapıp progestan verdi ama çok geç kalınmış bir onlemdi..
Bunu da yazıyorum yanlış anlama,ama böyle bir durum ihmale gelmez, senin de aklında bulunsun ihmal etme ettirme. Şimdi tekrar 28+6haftalik hamileyim çok şükür ve saglikliyiz 🤲🏻 bu hamileligimi öğrenir öğrenmez gerekli tetkik tedaviler yapıldı , ilaçlarına başlandı hala da kullanıyorum. Önce Rabbimin nasip etmesiyle tabi ama sonra da doktor ilgi ve bilgisiyle bu haftalara kadar geldik oğlumla 🤲🏻