Benim bebeğimin’de böbreklerinde genişleme var bende detaylı ultrasona girdim bunun dışında bir sıkıntı çıkmadı şükür 🙏🏻 İlaç tedavisi yok diyorlar anne karnında malesef. Bende sıvı alımını kabul etmedim. Sürekli perinatolojiye gidiyorum takipteyim devlette, birde kendi doktorum takip halinde. Tek çare Allaha sığınmak, hep dua et inan ben hep ediyorum. Çok ağladım çok üzüldüm eşim annem hep destek çıktılar farklı doktorlara gittim mesela sende git doktor değiştirmek için değil birse farklı doktor incelesin cidden doktordan doktora değişiyor. İlk duyduğum zaman internetten çok araştırdım çok korkunç şeyler okudum. Sonra doktorumun dediğinin dışına çıkmama kararı aldım. Üzülüyor insan ama dua iyi geliyor. Rabbim hepimize sağ sağlim evlatlarımızı kucaklamayı nasip etsin. 🙏🏻