Mehtapcagras rahim kasılması yaşıyorsun. Geçen hafta full öyleydim bebek hareketi hissetmiyordum sadece toplanıyordu bi yere. Doktora gittim. Çok normal bu haftalarda dedi. Hiks kasılmalarıymış internette bi bak istersen. Ultrasonda baktık bir sıkıntı yok dedi. Şuan yine var ama daha aza indi. Daha çok bebeği hissediyorum. Panik yapma normal yani. Yinede rahat etmedim dersen bir doktoruna danış. Beni nst ye sokmadı. Gerek yok dedi.