Alpirem dediğiniz doktoru hiç duymadım ama size midyat için tavsiye verebilirim. Ben de midyattayım hamile olduğumu öğrendiğimden beri batman medicalparka gittim. Bizim için mardin de batman da aynı mesafede olunca medicalparkın kalitesinde bir yer olsun dedik. Doktorum Cengiz beydi oldukça iyiydi, yalnız hastane hiç de batıda alıştığımız medicalpark standartlarında değildi. Cihazları eskiydi, ayrıntılı ultrasonum bile saatlerce sıra bekleyerek 7 dk içinde yapıldı vs. Ondan sonra midyatta özel muayenehanesi olan ahmet büyük’e gittik ve bir daha medicalparka gitmedim. Çok ilgili, temiz, cihaz standartları bu bölge için oldukça yüksek. Medicalparkta her muayenem maks 10 dk sürerken ahmet bey neredeyse 20 dk ilgileniyor, her defasında renkli ultrasonla da bakıyor bebeğin videolarını fotoğraflarını kendi uygulaması ile telefonunuza yüklüyor. Ben çok memnunum kısacası😊 anlaşması da cihanpol ile. Orada doğumu yapıcam inşallah