Tugce0147 kesinlikle, memorial İmdat Burhan Özel, hem hastane hem doktor mükemmel, 3 sene önce yengemin doğumunu burda yaptırdık, o da mardinde Park hastanesinde ısrar ediyordu, ikna ettik burası için ve çok memnun kaldık ben de doğumunu inşallah bu hastane ve bu doktorda gerçekleştireceğim,. Mardin malesef ki bu konuda çok yetersiz asla güvenmiyorum hastane ve doktorlarına...