Canım bende 5. Aya kadar kullandım. Arada sen kendini kontrol etkusman bittiği zaman kullanma. Gittiğim başka bir doktor bu ilaçların A grubu olduğunu çok uzun süre kullanılmaması gerektiğini söyledi. Ben de çok kusuyordum. Sürekli mide bulantısı ilacı kullandım. 2 ay kadarda Zafer kullandım. Sadece sabahları içtim. Gündüz beni idare etsin diye