Aynı şekilde dün açtım bi post ben de sadece 1 kişi yazdı bir sürü kişi arasından sadece 1 kişi yaşamış olamaz bahsettigim şeyi herhalde. Ciddi konular bebekle ilgili sorular falan tutulmuyor zaten burada anladığım bu nerde saçma sapan konuşmalar bütün herkes orda. Bilgim olan her şeye cevap vermeme fikir vermeye çalışmama rağmen böyle oluyor maalesef.