Kızlar hamilelikte saç boyasının kimyasal olduğundan dolayı zararlı olduğunu duymuştum da bu yeşil kına var ya ele yakılan normal kınalar yani onlarda zararlı mı ? İnternetten baktım bi çok yerde onlarda kimyasal olmadığı için zararlı değil yazıyor. Yapan deneyen fikri olan var mı?