Haribo42 Bade90 ayaklarını vucut hizana koy yada yastıkla yükselt.. tuzlu suyada koyabilirsin canım bendede oluyor 24 haftalığm ayağımda değilde ellerimde :(
hunilimom Bade90 yediklerinde alakalı olabilir çok.ayakta kalıyorsan ondan olur akşamları uzat yükseğe canım ayaklarını soğuk suda beklet ilerde daha da şişer
Deletedmom143 Bade90 benimde sismis.23de sisti bdnimkide canim.once topuk sonra ayak sonra baldir sonra bel simdide uzum burnjm😔25 haftaliyiz canim.cok sisti(
Deletedmom143 Bade90 cok ayak ustemi oldun?ben cok ayakta olarim hep ondan benimki Bide ben cok tuz yedim vaktliyken ve pismanim😔bol yurus yap ve ayakta kalma Tuz azalt canim.sabah durunca sis olurmi ayaklarinda senin?mesela bende olmuyo.ama biraz gezince olur
Modies Haribo42 Merhabalar ellerin şişmesi önemli galiba bir doktorunuza sorun derim ihmal etmeyin Bade90 benimde ayaklarım şişiyor havalar osınınca başladı. Uzatmak iyi geliyor
Zelisgokhan Benimde şişim oluyor 23 haftayım ama aşırı veya çok değil, şiddetli 1 2 dkkalık vajinal ağrılar oluyor sizede var mı ağrı
Aysedgrlikrkmz Bade90 tuzlu yiyorsan tuzu da azalt faydası olur gün içinde de çok ayakta kalma bende 23.haftadayım çok ayakta kaldığımda oluyor
Bade90 Çok teşekkür ederim cevapladığınız ve tavsiyeleriniz için.Çalışıyorum ayakta duruyorum, biraz da tuzu seviyorum 😞Çok kötü bir şişlik oldu.
Deletedmom143 Bade90 evet canim bendede oyle sabah durunca hic olmaz 5 dakika geziyim basliyo aksama kadar.aksamlari yurus yapiyorum 3 saat falan yavastan.gelince ayaklarimin ustunun sisi gediyo topuklarda kaliyo.(