Kizlar benim 2 aydir filan tahlillerimde kum cikiyor idrarda su icmeye calisiyorum fazla fazla ama hala cikiyor bugun enfeksiyondà suphelenip yaptim enfeksiyn cikmadi ama yine kum cikti:(
ve biliyosunuz rahim agzi kisaligim var.. ve bugun ogrendimki kum dökmekte bobreklerin zorlanmasiyla rahimde kasilmaya sebep oluyomus bu iki gundur kasilmalarimda fazlalasmisti ztn :(( ben baska ne yapabilirim sudan’baska