NimetDilmen Nst de bebek.kalp atışının 180 190 hızlı çıkması . Bu durumu yaşayan varmı? Neden oluyo bu ve zararlı biseymi?
hunilimom NimetDilmen benim 150 çıkıyor sebebini bilmiyorum ama bise olsa ordaki hemşire veya doktorun bise söylerdi mutlaka canım
Melleeeek NimetDilmen ben daha 29 haftalık hamileyim ama dün sağlık ocağına gittim hemşire bana bebeğin kalbi hızlı atıyor biraz aç mı karnın dedi evet dedim ondandır dedi açken hızlı atar dedi belki senin de öyledir canım
NimetDilmen hunilimom Serum takıldı aonra yine nst ye baqlandm yine 180 190 cktı. Kan idrar aldlar temiz cktı yolladılar. Anlamadm bisey ama aklma takıldı
NimetDilmen moms060612 Doktora sordum sebebini bilmediqini soledi Tahlillerde temiz olduqunu soledi yolladi. Nst deyken bebeqim cok.hareketliydi ondan mı acaba
hunilimom NimetDilmen çok hareketiyse bebek.ondan da olur benimde tekme attığı zaman bakıyorum biraz yükseliyor sonra 140 lara düşüyor
Aytan Bende aynı durumu yaşadım pazartesi günü. 160 170 lere çıktı kalp atışı bir kaç saat sonra tekrar nstye girmemi istedi doktorum normale dönmüştü ama hala aklıma takılıyor 🥺doktoruma göre hareketli olduğu zaman böyle olabiliyormuş