Kızlar bana da aynı ni tık fazla dedi suyu için, sekerim cıkmadı, genelde sebepsiz olur ama sen azalt sekeri dedi, yutagına falan baktı sıkıntı yok dedi ama baska seyelrden de olabiliyormuş sanırım cok tedirginim ya🥺 nasıl sizin bebekleriniz suyunuz normale döndü mü?