Sahreyldrm Esrarse sanki bebek karnının bı yerine toplanıyor çekiliyor gibi hissediyorsun canım kasılmada
Mayasey Esrarse ben de aynı şeyi yaşıyorum. 37 haftalığım. Karnım semsert oluyor ama rahatsızlık veya ağrı veren bir durum değil.
Gazell Ya benimde öyle oluyor özellikle sağ tarafıma toplanıp etim çekiliyor gibi oluyor gün içinde çok kez ama hep bebektir diye düşündüm doktora hiç sormadım yanılıyor muyum bilemedim
Esrarse Gazell aynısı bende de oluyor canım bazıları kasılma bazıları ise bebektir o diyor doktoruma anlattığımda pek olumsuz tepki vermedi. Eğer ki kasılmaysa bende sürekli oluyor