nurcakir58 37haftadayim akjntim hep oldu 1hafta önce kırmızı gibi akjnti geldi nişan deilmks allahdan korkdum hala geluyo bana kokuyo hep iç camasirlarim maf oldu bazılarını attım bile hep giydiklerim maf oldu suzjnde oylemi oldu
Busimss nurcakir58 kuzum enfeksiyon olabilir bence mutlaka doktorunla görüşmelisin riskli bir durum ihmal etme
Pkzsntrk nurcakir58 bende 37 deyım bende hıc olmadı sürekli temız tutmaya bak canım elimden geldiğince her gün duş alıyorum iç çamaşırımı değiştiriyorum günlük ped kullanıyorum bide ütülüyorum çamaşırlarımı ama yine de doktoruna sor ıstersen
Pkzsntrk nurcakir58 normalse sıkıntı yok o zaman canım doktorum günlün pedde bi sıkıntı gormedı her doktorun önerileri farklı olabiliyor