Dmlsnmzz arkadaslar merhaba bugun detaylı ultrasona gırdık cok sukur bır sıkıntımız yok ama bebegımın 3 boyutlu fotografını ıstemeyı unuttum doktorda vermedı cok uzgunum acaba daha sonra alabılırmıyız😞sız bu zamanlardamı almıştınız