Bebekiimm123 Pitpit benimki de 34.haftada 2600 g geldi bir anda kilo aldı bende korktum acaba kilolu mu olur diye ama burada duydukça normal diyorum canım
Pitpit Nur19 hayır inan hissetmedim. Güle oynaya gittik alış veriş yaptık nst de 100 e vururken bile bak sırtını dayıyor galiba diye gülüşüyorduk eşimle 🙈 dr panikleyince anladık kasılma olduğunu ve erken doğum tehditi olarak görüldüğünü 😔
Sryilknr Htc70 2 hafta önde gidiyor tokluk şekerimi baktırmamı istedi dün baktırdım bal falan yedim 82 çıktı genetik büyük ihtimal gece yemek yeme bebek daha çok alır dedi sadece
Pdr 32+4 te gittim, normal kontrol benim de bebek biraz küçük çıkıyor. Sancım olmadığı için nts ye bağlanmadı, sorun olmazsa 3 hafta sonra kontrol dedi.
Pitpit Senbibak hayır hiç hissetmedim bi de hiç öyle bişey düşünmüyordum. Sabah 8 de kalkıyordum işe gidiyordum akşam 21.30 da eve dönüyordum. Sancı falan hiç yoktu. Çalışabilir raporumu da almıştım ama Allah’ın takdiri
haziransekiz Denizanne bende 33 haftalığım en son 30 da gittim bir daha ki kontrollüm 35 te🤦🏼♀️ Haber ver bari
Anneyimben49 Denizanne kızlar kendinizi korkutmayın, bende 33 haftalığım 2 haftaya bir gidiyorum. Son aylarımız hamileliğin tadını çıkarın. Kötü şeyler düşünüpte kendimizi bebeğimizi strese koymayalım 🤗💕
Senbibak Pitpit valla bende yarın gitcem 31+6 olcak yarın sonra ki hafta rapor yazdırcam ama kendi iş yerim 9-18 calısıyorum. Haziran 20 ye kadar en az dükkan da kalmam lazım omdan ötürü korkuyorum yarın doktora sorcam herseyime detaylı bak dicem 🙄
Pitpit Senbibak bence de baktırmalısın 👍🏻 ben de her gittiğimde iyiyim diyordum nst ye bağlandım yatış verince şaşırdım. İkinci kontrol 3 gün sonraydı ben geçti hallettim artık diyordum 🙈ama yetmiyor riskli haftalar geçsin de sonra inşallah be zaman doğacak bu çocuk postlarında buluşuruz 😍🙏🏼
Senbibak Pitpit nst ben isticem o bakmasa da risk e Atamam ona göre önlem almam gerekir daha Odası bile yok
Pitpit Senbibak benim 32 de baktı ben bişey demeden hatta ebe tatlı ikram etti onlar da beklemiyorlardı 😂 ben gözünüzü kokutmak için yazmadım inanın o halde üniversiteye yönlendirdi doktorum yatış versinler diye. Doğurmuyorsun hanfendi diyip geri yolladılar. 2 serum verdiler ama yer olmadığı için sandalyede kaldım. Nst cihazı bozuktu idrar kültürü yapılacak mı dedim. Siz karar veremezsiniz ona dedi sonra baktı bilerek geldim her şeyime baktırttım🙈 ilginç ilginç tripler. Gerçekten bilmek gerekiyor yoksa üstüne düşmüyorlar serum verip yolluyorlar. Zorla iyisin şimdi değil mi diyip evet demeni bekliyorlar 🤦🏻♀️