Ayseklcl ağlamayın dua edin ve hayırlısını isteyin doktor size boşuna ağlıyorsunuz derken şunu demek istemiştir bebeği alırızsolunum problemi olursa küveze koyarız demiştir sorun olmazsa koymayız hiçbirimiz yarın ne yaşıyacağımızı bilmiyoruz hepimizin hakkında hayırlısı Allah’ın dediği olur allah esirgesin bebeğinizi size bağışlasın ağlamayın oda hisseder bunu doktorunuza güvenin ve ne diyorsa yapın benim Kardeşim 23 yıl önce mosmor doğdu birler olmadı şükür doktorlar önlem amaçlı konuşuyorlar üzülmeyin