Ben 3 sene önce Spinal sezeryan oldum ve çok rahat geçmişti uyuşukluk geçince Ağrı başlıyor tabiki ama hemen müdahale ediyorlar ağrı kesiciyle ☺ 9 gün sonra 2. Sezeryanımı olacağım nasipse inşallah o da kolay geçer 🙏 Allah sizin de yardımcınız olsun inşallah rahat geçer doğumunuz