Anneyimmmmm Çatı muayenesi acaba belirli Bi haftadan sonra düzenli mi bakılıyor yoksa sadece sancı olduğunda mı bakıyorlar. Herkese mutlaka yapılıyor mu bu çatı muayenesi 🤔
Liva05 Anneyimmmmm 37.haftadan sonra bakiliyor diye biliyorum catiniz normal doguma uygun mu ona bakiliyor
Alarasel Anneyimmmmm çatı muayenesi çatın uygnmu değilmi norml doğumq ona bakıyolar bnm bildğim herkese yapılmıyo aslnda ama en erkn 37. Haftadan sonra bakılması lazm
Anneyimmmmm Liva05 hımm bende çatı muayenesi sürekli yapılan bir şey sanıyordum 😀 hani açılma varmı yokmu diye kontrol ediliyor alttan falan sanıyordum teşekkürler 🤗
Tubademir85 39+1 olduk biz ilk 38 de catı muayenesi oldum, önce nst ye baglıycam dedi doktorum orada sancı cıkarsa açıklığı tekrar kontrol edecekmiş, her doktor aynımıdır bilemiyorum tabıkı..
Cennet_30 Anneyimmmmm 38 den sonra her kontrolüm de oldum muayene doktorum erkekti ebe baksın açıklık var mı diye de kontrol etsin derdi
Mrvcngr Anneyimmmmm ben 38+4 pldum ama hala çatı muayenesi falan yapılmadı düzenli olarak nst ye giriyorum sancı cıkarsa sanırım catı muayenesi yapcak
Pkzsntrk Anneyimmmmm ben suan 37+3 ün geçen cumartesı yaptı doktorum yapacağı zaman söyler sanırım ilkinde söylenmişti çok normal dpgum ıcın uygun dedi açıklığa da Doğum olacağı gün bakıyorlar ölçmek için diye biliyorum ama her doktor farklı tabi dedikleri gibi kendini şakın kasma ben ilk başta kastım canım yandı nefes alınca gectı ama
Ferihan Anneyimmmmm o anlık acı veriyor tabi ama hemen geçiyor çok kasmamak lazım vücudu 5-10 saniyede bitiyor benim muayene esnasında nişanım da geldi 🥰