selocan7 Pkzsntrk ben de 37+5 im iki gün evvel kontrolde 3600 dedi normal doğumu engeller mi acaba bizde ? doktorun bişi dedi mi cnm
Hacer67 Bu doktor beni normal doğurtacak herhalde oğulları mi hiç bukadar hafta beklememiştim bide kızı erken gelir derler
Ferdag selocan7 ben de 37+5te gitmiştim 3500 dedi doktorum +-300 gr yanılma payı varmışbir dahaki muayene 39+4 te o zamanki kilo durumunagöre bakacağız Doğum şekline. Sağlıkla gelsinler 🙏🏻
Pkzsntrk selocan7 çatı muayanesınde normal yapabilirsin ama bebek büyürse ıyıce normal olmaz riskli sesi bakalım cumartesı tekrar kontrolüm var nasıl olcak
blackeagle Hacer67 benimde 37 de 3.300dü 38de 3.600 oldu yarin kontrolüm var bakalım kaç olmuş her hafta 300 gr aliyor :)
selocan7 Pkzsntrk ay bana da pazartesi bakıcak 38de inşallah çok kilo almamıştır tospiklerimiz de istediğimiz gibi dogururuz😂
Zeynepmiraa Semra06 nasıl beslendiniz acaba 😑 benim Bebeğim zayıf gibi geliyor biraz son haftalar dikkat edeyim