Bdz afraenes merhaba, geçtiğimiz haftalarda benimde tansiyonum 13 lere yükselmişti,doktorum 3 günlük tansiyon takibine aldı...14 olursa acil haberim olsun dedi...doktorunuzla hızlı bir şekilde iletişime geçmenizi öneririm 🙏🏻 Geçmiş olsun (37.haftadayım)