Eda81 oglumvebenn idrar yoluna cnm eski sari lastikli serum hortumu warya onun gbi idrar yoluna takio
GizemBurak Eda81 cnm bende 10 gun once ildum sezryn benmr3 enfeksynm vardi ama sondann enfksynla alakasi yok uyustrkdn snra taktlr bnaaa korklck biseyi yok
Eda81 Ftmemne ben ilk kizimda cok bagirmistim enfeksiyon olunca aciyomus bunda daha cok enfeksiyon war
2405 Eda81 canım mecbur takılacak diye biliyorum 8 saat yatıyorsun kalkamadan uyuşuyorsun nasıl gidicen lavobaya hem İgne vuruyorlar takıldığını hissetmiyorsun bi çıkartırken hissediyorsun hafif
Eda81 Berfe enfeksiyondan dolayi acidan korkuyorum ilk dogumumda enfeksiyon wardi öldüm takilirken bunda daha cok war
Aysingeldiislerdegisti Eda81 bide doktoruna söylersin uyuştuktan sonra takar hissetmezsin. Çıkarken zaten saniye sürüyo biliosun
DamlaKck Eda81 Geçmiş olsun öncelikle. Tabi ki takılması çok gerekli, yoksa ameliyattan sonraki 6-7 saat boyunca altınızı ıslatırsınız 🙈😂
Atlarlayasayan Eda81 sonda mecburen takılıyor çünkü kaç saat kalkamıyorsun ayağa tuvalete gidemiyorsun
drytcvkarsln Sinem11 banada 10 hazırana gun verıldı bel ameliyatı geçırmıstım epıdural olarak inan acımadı hıc sıkma kasma kendını anestesı doktoru çok rahatlatmıstı benı kafada bitiyor iş
Bsraymc Ben genel anesteziyle olmuştum sezeryan bayılttıysan sonra takmışlar haberim bile yok 😂 ameliyat sonrası farkettim sonda takıldığını,çıkarırken hiç acımıyor hatta gıdıklanma hissi olmuştu