PrenssAnnesiiii Kızlar ben kendimi bildim bileli hamilelikte bebeğim çok aşağıda birde baş aşağı yukarı çıkması için napmalıyım sürekli ayaklarımıda kaldırıyorm aşağıda olması çok tedirgnlk verici
Zmrtbdk PrenssAnnesiiii canım 29+0 haftalığım ben de son bir haftadır yukarda hissetmeye başladım nihayet(göbek deliği hizasında ve az yukarısında olmak üzere).Milim milim anca çıkıyorlar herhalde 😅Senin de belki bu haftaları bekliyordur.
Tugba44 Bebeğinizin baş aşağı durması anormal değil ki. Neden bebeği illa yukarı çıkarmaya çalışıyorsunuz. Bu tarz hareketler kordon dolanmasna vs. Sebep olabilr. Gidişatına bırakın. Doktorunuzla paylaşsanız daha iyi olur.
PrenssAnnesiiii Tugba44 bebeği yukarı çıkarmaya doktır bile çalışıyor ayakalrını havada tut die bebeğimn baş aşağı olması 18haftamdan bu yana bunun neresi normal sizde rahim ağzına baskı yapıyor dedi doktorum ve açılmam var şimdiden o yüzden yukarı çıkarma çabasındaym