yokolmuyor Kızlar 37+6 haftadayım... bugün kontrolüm vardı 2 kere nst ye bağlandım doktorum sonuçları beğenmedi akşam 6-7 gibi tekrar bağlancam inşallah iyi çıkar... dualarınızı bekliyorum inşallah sağlıkla kızımı kucağıma alırım...
yokolmuyor Oge kalp atışlarını beğenmediğini söyledi haraketli dedi ama bilmiyorum inşallah akşam ki iyi çıkar çok korkuyorum 30. Haftadan beri erken doğum riskim vardı şimdi böyle şeyler çıktı... anne olmak çok zormuş 😑😑
yokolmuyor Yaren_derin kalp atoşlarını beğenmedi yüksek çıktı sanırım kakasını yapmasından şüphelendi sanırım😕😑😢
Oge yokolmuyor olsun içinizi ferah tutun bu saatten sonra Allah izin verirse sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🤗🤗
yokolmuyor Oge inşallah canım ya 12 de tekrar bağlancam nst ye olmadı sezeryana alırım dedi çok korkuyorum hiç hazır değilim...