Merhaba arkadaşlar şuan 13haftalik hamileyim 15nci haftada kendi arabamizla 21saatlik bir yolculuk yapmak zorundayım. Eşim öğretmen dogudayiz yazın İstanbul a ailemizin yanına gideceğiz kendi arabamizla şuan lik doktora sormadık son hafta sormayı düşünüyoruz siz böyle uzun yolculuklar yatiniz mi bir sikinfi olur mu sizce ?