Yenianneeee61 Mide yanması için ne yapabilirim hiç birşey yiyemiyoruz afedersiniz sadece geyiriyorum ve hafif mide bulantısı yapıyo
Sengulkrgz Yenianneeee61 gaviscon kullanabilirsin...Elmada iyi geliyormus ama bana gaviscon disinda bir sey iyi gelmiyor
ZCandan Yenianneeee61 bende ayni dertten muzdaribim uzaninca daha beter oluyor sanki sodayi deneyelim bari rahatlatabilir mideyi
Seda05 Yenianneeee61 bende 21 hafta hamileyim canım doktoruma söyledim midem çok yanıyo ve ağrı yapıyo demiştim. Oda bana rennie şurup verdi günde 4 defa 2 kaşık
nurcakir58 Yenianneeee61 elma süt soda falan fayda etmiyo gaviskon yada renni onnumara benim hala da yaniyo 37hafta
EvlatKalbinMeyvesi Aynı dertten bende muzdaripim, soğuk süt iyi geliyor birde gaviscon şurup oda en fazla bir saat rahatlatıyor sonra yine aynı doktoruna sorarak kullanabilirsin
gLycn_ Sola doğru yattiğimda ben çok rahatliyorum canim. Elimin altinda çubuk kraker tarzı hafif tuzlu bir şey varsa ağzıma atıp soluma doğru uzanarak rahatlayabiliyorum ancak👍🏻