Nur95 Merhabalar balık yemek istiyorum fakat dip balığı çeşitleri sakıncalı diye okudum somon tüketiyprum arada fakat başka ne tüketebilirim dip balığı olmayan sizlerinde tükettiği ve kalamar canım çekiyor ne zamanfor aşeriyorum yemelimiyim
1ogrencianne Nur95 somon, alabalık, istavrit yenebilir diye duymuştum ben de. Ben yiyemiyorum omega3 takviyesi alıyorum onun yerine. canın istiyorsa ye bence kalamar da bir deniz ürünü sonuçta piştikten sonra sıkıntı olmaz 😊
Crnerkn Nur95 Canım levrek çipuradan ziyade daha küçük balıkları tercih et işte mevsim balıklarından neyse onları yiyebilirsin demişti doktorum..yüzeye yakın yüzenlerden.. kalamar benimde canım çok çekti ama 7 ay yemedim.. bikere de bi çatal aldım kardeşiminkinden çnkü kalamar karides mideye bunlar dipte ve denizin içindeki bütün ağır metallere maruz kalıyolar (civa gibi) Allah korusun doğum kusurlarına neden olma tehlikesi var diye hep uzak durdum ben
Nur95 Levrek çipura bunlar zaearlımıdır doktorum ye dedi ama internette dip balığı yazıyor levrek çok kafam karişti 🙁🙁🙁