31+4 haftalığım ayakta kılıyorum çok şükür.Kesin bir sıkıntı yoksa(göbekten eğilememe,tansiyon düşmesi,sürekli kramp girmesi gibi),Dr da oturarak kıl demediyse ayakta kılmak doğrusu zaten.Ama problem olduğu halde ayakta kılmaya çalışmak da kendine eziyet.Rabbim vermiş kolaylığını.Suistimal etmeden halis niyetle kılmamız gerekiyor.Rabbim hepimizin namazlarını kabul etsin.