Estu_ran Merhaba hanımlar 6 nisan regl günümdü 8 mayıs betahcg testi yaptım 330 cıktı degerim dünde kan testi yaptirdim 1000 cıktı sizce normal mi yoksa düşük mu daha hastaneye gitmedim kafama takıldı bu sonuç bilgisi olan varsa yazzsin lütfen
Momsss6537 Estu_ran canım ben ilk yaptırdığım zaman 96 6 gün sonra yaptırdığımda da 2816 çıkmıştı benim bildiğim 2 günde bir ikiye katlanıyor bi hesapla istersen yada internetten bi bak bakalım inşallah sağlıklı bir gebeliktir hemen korkma öyle birden de yükselebilir😍😍
Hermess Estu_ran aradan 4 gün geçtiğinde 1200 küsür olması gerekiyorken senin baya geçmiş 1000 olmuş. Doktorların söylediğine göre değerin şuan düşük ama sağlıklı gebelikmi değilmi öğrenmek için doktora gidin doktor kontrolü altında ilerleyin o size bir yol haritası çizecektir biz ne desek boş
EsZe Estu_ran malesef değeriniz çok düşük. Yani iki kat değil de %60 artış bile yeterli 48 saatte bir ama sizin en kötü ihtimalle 14-15 mayısta bu değerlere çıkmanız lazımdı. Bi doktora gidin gecikmeden
Momsss6537 Semisko aradan 15 gün geçmiş sence daha fazla yükselmesi gerekmiyormu canım çünkü 2 günde bir ikiye katlanıyor
Estu_ran Hermess insallah bir sıkıntı yoktur bir düşük yaşadım 9 ay sonra oldu umarim tekrar ayni seyleri yasamam umarim😑