bebiiimamm Haberim yoktu bebek 10 günlükken mr çekinen birinin yanında durdum hemen başında ve doktor telefonla girmeyin telefonunuz bozulur dedi onu bile dışarı koymuştum zararı olmuş mudur??????
Burcak61 bebiiimamm ben 34+0 da gircem MR a plasenta aşağıda olduğu içim zararlı olsa zaten doktorum istemez heralde doktorum prof bu arada
bebiiimamm Burcak61 siz kendiniz için bunları okumuştum mecbursunuz kendi sağlığınız için ama benim ki ... Bilsem asla girmezdim
Aytan Kolum çatladığı için MRa girmiştim bebek için zararı olmadığı söylenmişti doktorum da onay vermişti
bebiiimamm Aytan ilk haftalar girilmemesi iyi diyolar bir de siz kendiniz için girdiniz hadi mecburiyetten benimki boşu boşunaydi