Thesra mavi_8 Anne yanı tercih edin 😍 ilk zamanlar çok fazla sık uyanıyorlar ayağa kalkmanıza gerek kalmadan emzirip uykunuza devam edebilirsiniz😊
Yasus mavi_8 ben yatak odama sallanır besiklerden aldım 6-7 aya kadar idare eder çok büyük bir şey degil her yere tasiyabiliyorum
Alarasel mavi_8 biz sepet beşik tercih ettik 7 8 ay rqhatca kullanablr inşAllah🤗🤗. Anne yanı ne biliyim uykmda korkarm elim çarpar Allah korusun vs olmzda yani.
Elwing6 mavi_8 anne yani ahsap besik istiyorum ben..heyner besik nettende alabilirim..4 yasina kadarda kullanabiliyo
Thesra mavi_8 Chicco Next2me en çok tercih edilen. Ama ben İkea gulliver beşik almıştım anne yanı da oluyor büyüyünce de normal beşik olarak da kullanabiliyor 2 kademesi mevcut uygun fiyatlı iyi ürün😊
Mskywalker Heyner beşik alacağız biz. Hem anne yanı olarak hem de normal beşik olarak kullanılıyor 4-5 yaşına kadar. 6.aya kadar anne yanı olarak kullanacağım sonra kendi odasına geçirip beşik olarak kullanacağım.
uslukizinannesi https://i.hizliresim.com/GZQ9N7.jpg Ben bunu netten aldım canım babycom marka 60a 120 boyutunda 715tl fiyatı
mavi_8 uslukizinannesi teşekkür ederim canım. Aynısının organik modelini aldım. Ahşap renkte. Hayırlı olsun size de 🌹