kızlar merhaba
36+3 üz bugün kontrolde nstye bağladı doktorum ve benim hissetmediğim sancılar çıktı. Tansiyonum da normal çıkınca ayrıldım hastaneden. Hissetmediğimiz fakat nstde çıkan sancı ne demek oluyor? Burdan tahmini doğum zamanını anlayabilir miyiz:) başına gelen var mı?