Asrineva Konuyu açtığımdan beri benim durumum düzeldi biraz.Gebelik insomniası ve kaygı bozukluğu teşhisi kondu.Uyku ilacını kestik kullanıyorduk bu ilaç durumumuz iyiye gidiyor.Ben de SeleCtra + nörodol damla kullanıyorum. Allah yardımcımız olsun yaşamayan bilemez