Sivasgelini canım bak bende çok riskli bir dönem atlattım benim 5 haftadan sonra kanamalarım başladı hergün böyle çok az şekilde oluyordu. Doktora gittim kanamanın sebebi neyden. Kaynaklandığını söyleyemeyiz dedi progestan verdi 200 ml olanında onu kullanmaya başladım kanamaların devam edebilir bazen olup bazen olmayabilir dedi çok dikkat etmen gerekir dedi sürekli yat sakın ağır kaldırma gerekiyorsa çok dinlen daha sonra bir gün çok kanamam oldu heöen yine doktora gittim bana serum verdi yatırdı odaya fitil iğne ve hap verdi. Herneyse ben başka doktora gittim kanuniye ordada mol gebelikten şüphelendiler birsürü şeyler dediler yani gebeliğin nereye kadar gider sağlıklı değil falan dediler birsürü şey ama dedikleri hiçbirşey çıkmadı. eve geldim çok dua ettim dinlendim acıbademe gittim doktor baktı kötü birşeyin yok dedi 12 haftaya kadar birşey yapamayız çok kanaman olmadıgı sürece gelme demek istedi 3 hafta sonra gel dedi gittim bebeğim gayet sağlıklı allaha şükür birşey yok şuan. Yani her doktorun dediğine inanma ve kesinlikle motiveni yüksek tutup birşey olmıcak inşallah de kendini hep. Kanamalarım geçti bu arada sadece 2 hafta sürmüştü . Geçer yani korkma