PrenssAnnesiiii Burcu3434 banada kesme dedilr bnde kesmedim ya hurafemi ne blmyorm ama kesmedim sonra keserm dedm
35shereliz Burcu3434 canım öyle diyenler bebek doğuncada bizim zamanımızda o mu vardı bu mu vardıya girerler sen bakma kimseye nasıl istiyorsan öyle yap
Cerenylmzz Burcu3434 hurafe canım hepsi eşimde bende sarışınız kahve içme esmer olur diyorlar nasıl olacaksa 😂😂
Esinnnnnnn Ben kesmedim doğumdan sonra keserim diye bence de hurafe ama insan anne olunca herşeyi düşünüyo
Cerenylmzz Burcu3434 kahve içme çocuğun esmer olur derler bende hep dalga geçerim çok bilmişlerle takılma fazla ne istiyosan dozunda yap hamileyiz hasta değil
BirVeraAnnesi35 Burcu3434 yok canımm ınanmayın öyle şeylere bu ay kestir bir dahaki ayda boyatabilirsin saçını dedi doktorum 😊