merhabalar, bugün kontrolümüzde 31+0 yavrumun kilosu 1580 gram çıktı, doktorumuz iri bir bebek değil fakat sağlık sorunu yok dedi. bilmiyorum neden ama içime hiç sinmedi :( yavrucum çok ağır büyüyor. o kadar dikkat etmeme rağmen minimum kilodan gidiyoruz bir aydır :/ sizlerde durumlar nedir acaba