Selam kızlar aralık 15 dogum hiç migdem bulanmadı iyiyim kese yanında kanama var dediler progestan kullanıyorum bayram ertesi bakılıak tekrar 2li test yaptırmaya gidicem ama yaptırmıyacagım tümünü bir anda yaptırıcağım nifty test diye bir test var herşey çıkıyormuş cinsiyeyine kadar