Cbellle bende ayni durumdayım canım odamda yerim yok mecbur oda yapicam.. ben kendim sığınıyorum dolaba . hatta dolabi dortlu alıp bi tarafini ben mi kullansam diyorum 😁 besikte kararsizm sepet seklinde olanlar var yatak odası için bide anne yani yataga yanasanlar var kararsizm... odasina buyk besik almayi düşünüyorum..