Nesiii [url=https://hizliresim.com/7BEPzm][img]https://i.hizliresim.com/7BEPzm.jpg[/img][/url] 10+2 haftalık olduk varmı tahmin 🙊
Nesiii Cigdem07 son adet tarihine göre hesaplayınca 10+2 🙊 evet bende hiç bişiye benzetemedim daha merak işte ❤️😍
Cigdem07 Nesiii Çok erken ☺️ Bende o zamanlar çok merak ediyordum ama 12. Haftaya girdiğin zaman doktor tahmin olarak söylüyor yani bana söylemişti ben şuan 13 haftadayım yine de emin değilim bekliyoruz bir sonraki kontrolu ☺️