Kızlar 35+4 oldum bugün kontrole gittim nst de sancılar çok çıktı ama ben hissetmiyorum sancı çok çıkınca alttan muayene edildi açıklık yok ama rahim ağzı 35 olması gerekirken 29 olmuş bebek aşağı inmiş erken Doğum olabilir dedi doktor iğnelerle bir iki hafta daha tutmaya çalışacağız bebeği
başına böyle bir durum gelen varsa yazabilir mi ne yapmam gerekir en azından 37 hafta dolsun istiyorum