22+4 haftalık üçüz gebeyim dünden beri gözetim altındayım sancim var kizlar bütün tedaviyi uyguluyorlar devam ederse doğuma alacaklarmış yoksa rahim yırtılır dedi doktor . Ne yapsam geçer yaşama şansları da yok lütfen yardımcı olun tecrübem yok ilk gebeliğim