Ben yaptırmadım şahsen şu an her şey yolunda kalbi atıyor pıt pıt, ultrasonda çok şükür eli ayağı da tam görünüyor.niye test yaptırıp boşuna kendi moralimi bozayım dedim. Tedavisi olamayacak her türlü hastalığın testine karşıyım ben. Şimdi bebeğimde Allah göstermesin down sendromu riski varsa bunu öğrensem ne olur? Zaten tedavisi yok canına mı kıyayım miniğimin. Ya da test yapıp Doğumdan sonra hemen ölür öyle bir genetik rahatsızlık var deseler ne olacak? Doğmadan ben mi öldüreyim evladımı. Neler neler duyuyoruz görüyoruz her gün. Ölür denen bebekler topaç gibi doğuyor, tamamen sağlıklı denenler bir an nefessiz kalıyor felç oluyor. Allah hayırlı sağlıklı evlatlar versin. Ama bence her şeyi de böyle önceden bilmek iyi değil.