Ben et balık tüketemiyorum die doktor önerisi ile almıştım 4. Ayımda ama bir kapsül aldım midemde balık tadı geliyordu bıraktım kullanmayı şimdi 8. Ayım bari son ay kullanayım bebeğe faydası olur belki die 😅ama çok istemsiz kullanıyorum 🤮 muhtemelen bir gün ara ile kullanırım 🤷🏻♀️