Deletedmom6373 asıl tecrübeli olduğum içim daha çok korku var çünkü basıma ne gelicegini biliyorum ve ekstra arkamda 2 yasında çocuğumu bırakıp ameliyat masasına yatıcam İnan bundan büyük stres korku yok bana bisey olur mu çocuğuma bakabilirler mi nasıl yediricekler diye diye bu son 1 aya kadar yiyip bitirdim kendimi de etrafımdakileri de ama zaman yaklaştıkça artık nefes alamama hareket edememe agrılar sancılar o kadar bunalttı ki beni bide yerinde durmayan bi çocuğun pesine koşturmak ayrı enerji isteyen bisey oyuzden korkuları bi kenara bıraktım artık öyle yada böyle kaçarı yok çünkü o yüzden basına ne gelicegini bilmemek onun stresini yasamak daha güzel emin ol ikinciler gerçekten çok zor allah yardımcımız olsun 😊