Lamelif Kızlar bebekleriniz hergün aynı hareketlilikte mi benimki 1 haftadadır çok hareketliydi dünden beri azaldı sadece karnıma dokunduğumda bir tane tekme atıyor onun dışında kendiliğinden tekme atmıyor sizde nasıl??
Nur Lamelif canım benimde suan öyle 24+5 deyiz doktorum kendine uyku düzeni hazırlıyor dedi. Ağrı kanama olmadığı sürece korkma sıkıntı yok dedi
deletedmom01 Lamelif bende 23.haftaya girdim bebegimin harektleri normal bazen cok harektli bazende durgun hareketsz 😊 bence gayet normal diye dusunuyorum😊
tugbacelik Lamelif bende 23+1günlüğüm benimde dünden beri hareketleri azaldı elimi koyunca yok nadir bir tekme atıyor normal mi bilmiyorum cuma doktora randevum var zaten
deletedmom01 Zera_ER cnm sata gore 23+1 ama ultrasona gore 22+4 😂 17.haftada 130gramdi. 22+4 524gram masallah 😊 senin bebek kac gramki
Zera_ER deletedmom01 oyh masallahh😍😍😍 bnmkide 570 di🙈 gözün aydın diger postda okudum saglıklı yazmıssın die sormadım direk kilosunu sordum yanlıs anlama🙈❤
Naz14 deletedmom01o heyecanı bilirim bende sen gibiydim ilk zamanlarda cok takılırdım burda surekli takıp ederdim o zamanlarda 4 haftalıktım şimdi 22 haftalık cok şükür rabbim sanada o anı tatmayı ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 👼☺
Yeliz123 Lamelif bizde 22+2 canim bizimde oyle bigun cok hareketliyse ertesi gün durgun korkma normaldir 😊
deletedmom01 Zera_ER oyy masallah masallahhh 😊😊 yok canm neden yanlis anliyim ki tabiki sorabilirsin benimde içim rahatladı vallah 😊 2haftasonrada kendi doktoruma gidicem raporlari falan goturcem hayirlisi artik😊
Dilekiscn Günü gunune uymuyor birgün yerinde durmuyor birgün az hareketini hissediyorum ama hissediyoruz en azindan 😊
Zera_ER deletedmom01 bende haftaya gidicemm yeni girdim die dedm haftaya gidiyim ağzı yüzü gelişti ya iyice artık insallahh kapamazsa yine göriyim dedim 🐥🐥🐥 benimde çilem bu o minnacık elleriyle yüzünü kapaması baktırmıo kendine ya 😂
deletedmom01 Zera_ER oyy neguzel bende bilerek 2haftasonra gidicem biraz zaman gecsin bakalim.😊 Bebislerimiz inat galiba bugun kızım ellerini yuzune koydu acmadi sonra acip acip kapatti yaaa 😊😊 ama yuzlerini gormek cok guzel dimi bakarken gozlerimden yas geldi zor tuttum kendimi😊
Zera_ER deletedmom01 bende ağladımmm o bi kac saniyede iste benim bu diyosunn😞😞 ultrason ışığından rahatsız oluyo dedi arkadasım ışığımı var o aletlerin anlamadmki🙈 Senin ki kime benziyo benzetebildin mi eşine yada kendine biz suratındaki her yeri dağıttık aramızda🙈
deletedmom01 Zera_ER ben hâlen aglamak istiyorum fotografina bakmaya doyamiyorum hic 😐 ısık mi bilmemki bana oyle bisey demedi iyice gosterdi ama bilmiyorumki . Ve doktor burnu sana benziyor dedi😂😂 Ben pek kimseye benzetemedim esim birazdan gelir o kendine benzetir eminim 😂😂