3.Evladimi ve kızımı 38+4 De suyumun ve akabinde sancimın gelmesiyle ,normal doğumla devlet hastanesindeki özverili ebelerin ve doktorların sayesinde 2 saat sonra kucağıma aldım.Rabbim tüm gebeleri bir avazda kurtarsın diyerek doğum sırasında dua ettim hepinize.Insirah ve Meryem süresini çok okudum o süre içinde sagolsun okuyanlarimda vardı.Dilerim iyi insanlarla karşılaşırsiniz ve sağlıklı doğum hikayeniz olur.