Hndnckn Kızlar sezeryan la dogum yaptım ama karnım sanki dogum yapmamışım gibi duruyor sureklı sıskınlık var ne yapabilirim.
esractn Hndnckn bez ile sarabilirsiniz ben o sekilde yaptim suan 27 gün oldu herkez hic ikiz dogurmus gibi durmuyosun masallah deyip duruyor. Biraz kalsin istedim hatta ama baya gitti kalmadi hic
mom02636 Hndnckn kesinlikle sarın karnınızı ben ilk doğumumda 1 hafta sonra sardım sıkı sıkı dümdüz oldu karnım suan ikinci hamileliğim Doğumdan sonra tekrar Sarıcam insallah dikişlere de rahatsızlık vermiyor pna göre ayarlarsınız sıkıldığını
GozdeCemre Leylak83 3 günden sonra korse bile takabiliyormuşsun canım ben ilk gebeliğimde yapmadım olduğu gibi kaldı bunda ilk işim korse almak oldu
esractn Leylak83 korse bile takiliyor. Korse takmaktan korktuğum icin normal sardim gun gectikce daha sıkı sardım ilk 15 gun sarmam yetti
15Ceren Leylak83 sarabilirsin ilk 3gün sarma biraz iyileşsin.sonra korseler var ona uygun eczanelerden temin edebilirsin
GozdeCemre Leylak83 onu daha sormadım canım ama gittiğinde danış ama ınstgramda bazı gebe doktorları paylaşmıştı oradan gördüm bende gene de kendi doktoruna da sor yoksa felaket bir göbek kalıyor hiç Doğum yapmamış gibi
esractn Sngrr00 çarşafla canim çarşafı kesip sardik iki tur falan doladim karnima ilk 15 gun boyunca hic kalmadi göbeğim herkez 2 çocuğu nasil doğurdun sen diyo gördüklerinde