Zeynoluanne canım benimde dişim 3 gündür çok fena 38 haftalık olduk Pazartesi sezeryan olucaz inşallah. Dün diş Dr gittim. Kadın doğumcumla da görüştü diş Dr. Ve antibiyotik başladık. Doğum sonrasında gereken tedavi yapılacak ama o zamanda bebek anne sütü alıcak ayrıca daha yeni sezeryanlı olucam nasıl dayanabilirim bilmiyorum Rabbim yardımcımız olsun bir an önce şifa versin. Bende kara kara ne olacak diye düşünüyorum. Allah şifa versin canım. Bu arada tuzlu ve sirkeli su ile gargara filan yapıyorum bakterileri öldürsün diye.