Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim.sabahları uyandığım zaman sanki hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum.karnım dümdüz gibi duruyor fakat akşama doğru özellikle yemekten sonra göbeğimde inanılmaz şişkinlik oluyor sizlerinde öyle mi benim gibi yaşayanlar var mı ?