. Merhaba arkadaşlar ben 6+5haftalik gebeyim ve eşimle kan uyuşmazlığı varmış yeni öğrendim.. Korkuyorum riskli durumları varmış böyle Bi süreci atlatanlar benimle paylaşabilir mi birde doktorum 28. Haftada Bi iğne olmam gerekiyormuş onun harici bisey yapılmıyor sürekli kontrol altında olmam gerekiyor.. Lütfen yardımci olunn😔@